Kalendar:
  • Trenutno nema unesenih najava događaja.
Plesne grupe
 
OPĆENITO
Program rada plesnog kluba BALANS osmišljen je za rekreativne i natjecateljske grupe, raspoređene po uzrasnim kategorijama na mlađe i starije kadetkinje, juniorke i seniorke.

Zajedničko svim grupama je podjela sata na:
- zagrijavanje - cijelog tijela, mišića, zglobova i ligamenata,
- izolacije - upoznavanje vlastitih pokreta koji se mogu izraziti tijelom,
- pod - vježbe snage i fleksibilnosti,
-kondicijski treninzi- aerobne vježbe sa ili bez sportskih rekvizita
- tehnika - korištenje niže navedenih upoznatih elemenata,
- skokovi - pravilan odraz i doskok, fleksibilnost ligamenata i tetiva,
- istezanje - prevencija upale mišića i povećavanje amplitude pokreta,
- dijagonale - elementi kretanja kroz prostor,
- dinamičko-plesna sekvence - improvizacije ili zadani elementi,
- koreografija.

Vježbe kojima se pridaje posebna važnost su:
- pravilno disanje pri naporu i raznim vrstama opterećenja (kontrola i ravnomjernost),
- korektivne vježbe za stopala i pravilan hod,
- pravilno držanje tijela,
- jačanje i izgrađivanje pasivnog i aktivnog mišićja,
- jačanje zglobova (posebno skočnih),
- elastičnost i fleksibilnost ligamenata,
- vježbe snage,
- kontrola pokreta.

Upoznavanje tehnike i osnovnih elemenata:
- klasičnog baleta,
- ritmike i metodike plesa,
- sportske i ritmičke gimnastike,
- modernog plesa, jazz dance-a i ostalih novih plesnih stilova (hip-hop, MTV jazz, cheerdance…)

Cjelokupni psihofizički razvoj :
- balans,
- osjećaj za pokret u prostoru,
- koncentracija i usredotočenost na zadane teme,
- formiranje vlastitog pokreta i plesnog identiteta,
- korištenje mašte i improvizacije,
- prilagođavanje raznoj muzičkoj dinamici pokretom,
- pantomima, ekspresija raspoloženja prema muzičkim sekvencama,
- pripadnost grupi.

Općenito se kroz plesnu sezonu formiraju koreografirana plesna zagrijavanja i dijagonale koje se nadograđuju novim elementima te su sastavni dio plesnog treninga.

RITMIKA I PLES
Vježbajući plesnu tehniku djeca usvajaju nazive elemenata, uvježbavaju plesne sekvence te jačaju muskulaturu na zabavan način kroz upotrebu raznih gimnastičkih rekvizita. Tehnika je bazirana na osnovama klasičnog baleta iako se izvodi na modernu glazbu.

Starija dobna skupina uvježbava elemente modernih plesnih tehnika i jazz dance-a. Jazz je brza, eksplozivna tehnika mjuzikla, glazbenih filmova i spotova. Ne izvodi se na jazz glazbu, već na modernu glazbu koju mladi slušaju. Iako je način rada frontalni, što znači da polaznici preslikavaju i izvode zadani pokret, velika se pažnja poklanja osobnoj kreativnosti polaznika. Improvizirajući, dijete je u mogućnosti kroz pokret i ples iskazati vlastiti doživljaj svijeta oko sebe.

Uz zadanu glazbu prilagođenu dječjoj dobi obrađujemo koreografije različitog plesnog izražaja i stila. U ugodnoj atmosferi, satovima zabave i druženja, dijete će naučiti veliki broj plesnih figura i novih tematskih, maštovitih koreografija, te osnove različitih plesova. Razgibavanjem razvijamo fleksibilnost, a plesom osjećaj za ritam, snagu, brzinu i koordinaciju, samopouzdanje, stvaralačku inicijativu te svjesno kontroliranje svih dijelova tijela. Kroz pokret i glazbu, ples izgrađuje u djeci smisao i osjećaj za lijepo i daje im mogućnost da prikažu svoju originalnost i individualnost.

Trajanje treninga: 60 ili 90min, 2 do 3 puta tjedno ovisno o dobnoj skupini
Potrebna oprema: ritmičke papučice, dres, tajice, grijači za noge

JAZZ DANCE & SHOW DANCE
Jazz dance je energičan i zabavan, karakteriziraju ga jedinstveni pokreti, velikih skokova i brzih okreta. Jazz se temelji na baletnoj tehnici, te afričkim, afroameričkim, klasičnim i modernim plesovima. Pozicije nogu u Jazz-u su malo zatvorenije nego u baletu ili potpuno zatvorene. Za Jazz Dance su također karakteristične izolacije u kojima se tijelo razgibava na dijelove, od kojih svaki dio radi svoj pokret. Jazz je razvio svoj vlastiti smjer u plesu unutar kojeg su se formirali različiti stilovi Jazz dance-a: MTV – Jazz, Funky Jazz, Street Jazz, Lyrical, Musical i tako se odvojio od ostalih plesnih tehnika.

Kod ovakve vrste treninga, prvenstveno su uključene plesne kombinacije i dinamične koreografije, popraćene glazbenim hitovima. Ples zahtjeva savršenu energiju, snagu, koordinaciju i koncentraciju jer se plesne koreografije odlikuju dinamikom i preciznim pokretima.

Jazz dance temelji se na energičnim i brzim izolacijama i okretima tijela. Velika pažnja poklanja se uvježbanosti plesačica i modernom izgledu skupine, te poticanju zabave i iskazivanju osobnosti i originalnosti pojedinaca.

Show dance:
Velika pozornost posvećuje se baletnoj tehnici, poziciji nogu, ruku, držanju, stavu, baletnim pokretima i okretima (različitim vrstama pirueta) te skokovima. Intenzivno se radi na elementima ritmičke gimnastike - vježbe za razvoj što veće fleksibilnosti, gibljivosti kralježnice, akrobatika, skokovi sa velikim amplitudama.

Upoznavanje plesača sa vježbama, koracima, i pokretima iz svih plesnih stilova. Rad na podrškama, liftovima i grupnim dizanjima te bacanjima. Svaka koreografija je jedna priča bilo tematski ili vezana za kostim. Raznolik izbor muzike, ideja i kostima (kao kod mjuzikla ili u kazalištu).

Na treninzima jazz-a i show dance-a radi se na osnovama baleta, pravilnoj postavi tijela, balansu i sl. kroz različite vježbe, sekvence i koreografiju (najčešći elementi su: chaines, piques, piruete, brzi okreti i skokovi.).

Trening je podijeljen na dijelove:
1. Zagrijavanje (Center Work 1)
2. Istezanje (Floor Work)
3. Vježbe na štangi (Barre)
4. Vježbe na sredini (Floor Work 2)
5. Izolacije
6. Vježbe kroz dijagonalu (Across The Floor)
7. Koreografija
8. Streching

Trajanje treninga: 60, 90 min – 3 do 5 puta tjedno
Potrebna oprema: Jazzerice, Snikersice i ugodna sportska odjeća

ZUMBALANS

Zumbalans Fitness je posebno osmišljen program Plesnog kluba Balans po uzoru na popularnu zumbu. Zapravo je idealna kombinacija već poznatih programa vježbanja step aerobika, pilatesa, kružnog treninga i dr. Zamišljen je kao dinamičan program koji spaja elemente aerobnog treninga sa zabavnim plesnim koracima koji se lagano slijede, a sve to uz zvukove raznih plesnih ritmova.

Po uzoru na zumbu program je najviše inspiriran latinsko američkim ritmovima te tako vježbamo uz poznate ritmove Cumbie, Salse, Merenguea, Reggaetona, Calypsa, Sambe i mnogih drugih. Zumbalans je idealan program za sve koji traže efikasan trening, vole plesati i žele se pri tome dobro zabaviti. Zumbalans je zabavan, Zumbalans je efikasan, Zumbalans je zarazan. Dođite i uvjerite se, svaki trening očekuje vas voditeljica nasmijanog lica sa drugačijim programom vježbanja.

POM PON
Pom pon ples je dinamičan i atraktivan ples koji sadrži u sebi različite plesne stilove (jazz, hip -hop, cheer), te razne tehničke elemente: navijačke elemente (okrete, skokove, špage, kikove) i plesne elemente. Kod pom pon plesa najčešće se upotrebljavaju pom poni kao rekvizit kojima se navijačice koriste u koreografijama.

Navijanje je atraktivna kombinacija dinamičnog plesa i gimnastike. Navijački ples karakteriziraju jaki i oštri pokreti ruku i naglašeni pokreti tijela. Najvažnije karakteristika pom pon izvedbe je usklađenost i vizualni efekt, tako da se velika pažnja posvećuje uvježbanosti, izražajnosti, preciznim i oštrim pokretima i plesnoj tehnici plesačica u timu. Vizualni efekt uključuje promjene nivoa, promjene formacija, tečnost u promjenama, korištenje prostora i upotreba pom pona.

Vrlo je važan i odabir glazbe (mixevi glazbenih hitova) koja mora poticati navijanje i dobro raspoloženje svih sudionika sportskog događaja.

Trajanje treninga: 60 ili 90min, 3 do 5 puta tjedno ovisno o dobnoj skupini
Potrebna oprema: Jazzerice ili snikersice, majica s kratkim rukavima, tajice, plesni kostim za natjecanje, pom poni

CHEERLEADING
Cheerleading je novi uzbudljivi svijet plesa i više od sporta, vrlo atraktivna kombinacija dinamičnog plesa i gimnastike koja potječe iz SAD-a. Tehnika navijanja kaže da je navijački ples vrlo dinamičan ples. Karakteriziraju ga jaki i oštri pokreti ruku i naglašeni pokreti tijela.

Cheerleadersice izvode razne skokove, dizanja, piramide, a njihova glasovna moć dolazi do izražaja pri skandiranju i bodrenju natjecatelja (npr. naprijed plavi). Nastupaju na različitim sportskim i ostalim događanjima, a isto tako se i natječu na svojim natjecanjima. Uglavnom imaju zadatak da svojim nastupom stvaraju sportsko ozračje, te publiku potiču na navijanje i skandiranje.

U svojoj izvedbi mogu se služiti pom ponima, tablama s natpisima, magafonima i zastavama.
Vrlo je važan i odabir glazbe koji mora poticati navijanje i dobro raspoloženje svih sudionika sportskog događaja.

Na treninzima cheerleadinga polaznice uče:
- osnovne pozicije tijela i ruku - motions
- tehniku navijačkih skokova
- plesnu tehniku
- koreografije
- osnove skandiranja – cheers i chants
- gimnastičke elemente
- osnovna dizanja
- piramide

Ovo je odličan trening za sve koji žele poboljšati svoju fleksibilnost i izdržljivost, izraziti svoju kreativnost, odlično se zabaviti i steći iskustvo u plesu, navijanju i timskom radu.

Trajanje treninga: 60 ili 90min, 3 do 4 puta tjedno ovisno o dobnoj skupini
Potrebna oprema: tenisice, majica s kratkim rukavima , tajice, uniforma

Copyright PK Balans, design by Zlatni ključ d.o.o.